Back to work...

2009.09.02. 12:35

Na megvolt a pihi az ájronmen után, hiányzik már a mozgás...

Múltkor már mentem egy laza 5 kilit, most is futottam egy 10 kilit reggel 1:05 alatt.
Ez az egy órás 10 kilis futás reggelente elég kellemes. 135-ös átlagpulzus - laza aerob sáv. 18C, ideális idő.

Holnap is futok reggel..

Nem mesze tőlünk (2 utca) van egy futópálya...

Bele sem merek gondolni mennyire kellemes lesz a budapest maraton, mert sem bringázni sem úszni nem kell előtte. :)

Szuper!

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr821355132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cakukatka · http://aktakukac.net 2009.09.04. 08:58:36

Tudod mi lesz kellemes? A lábszagod utána...

Szerintem nem kéne lebecsülnöd a maratoni távot, mert érhetnek meglepetések.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.09.04. 10:32:55

Ez egy poén volt...

Mostanában fartek-elek is néha, és mély megdöbbenéssel vettem észre hogy 14-15km/h-s hosszabb részeket is tudok nyomni, ami ez előtt teljesen elképzelhetetlen volt, pl. 9,6 km/h-s átlagsebességem jött ki a ma reggeli 6 kilis futásomnál.. és teljesen laza aerob1 sávban tartva a pulzust.

Az is érdeses hogy a 10 kilis futásnál nem is nagyon szomjazom meg, (nem iszom) - ez is nagy fejlődés az első futóversenyemhezt képest ahol majd kifeküdtem még 4 frissítéssel is :)

Gondolom azért valmilyen szinten könnyíti fogja a helyzetet majd hogy nem 9,5 óra verseny után indul majd a maraton, hanem tökéetesen kipihenve... :)

A következő ironmanem sokkal összeszedettebb lesz remélem.

cakukatka · http://aktakukac.net 2009.09.04. 13:15:59

Az biztos, hogy sokkal könnyebb lesz - de én még Paula Radcliffe-t is láttam kifeküdni az athéni olimpián, pedig ő nem először és nem másodszor ment neki a távnak..

De azért jó, hogy bevállalod IM után. Ha nem találsz benne elég kihívást, tűzz ki egy merész célidőt - vagy csak szimplán élvezd a futást
süti beállítások módosítása