Na, toltam az EB-n is :)

10 km futás - 40 km bringa - 5 km futás

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Futás után

 


VIDEO a célban...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Futás

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BEAC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fűben...

 

Bővebbet később :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr571141662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2009.05.25. 10:55:53

Gratulálok a teljesítéshez.

Néztem ám online az időidet folyamatosan. Azok alapján úgy tűnt, hogy egy kicsit fejreálltál, mintha az első 5km-t túl gyorsra vetted volna. Volt rajtad pulzusmérő? Kajáltál/ittál közben eleget?

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.05.25. 13:26:38

Volt pulzusmérő, persze.

Eléggé 'bekekezdtem'. 170-es pulzusnál pillantottam le, akkor már gondoltam hogy kicsit erős kezdés ez egy duathlonhoz :O

Utána visszafogtam, és olyan 165 volt közvetlenül utána, ami később lement 155-re. Közben ittam vizet mivel csak az volt a frisstőnél.

A bringa az elég jól ment, sőt, nagyon is jó! Tudtam tartani a sebességet, szép egyenletes köröket mentem, bőven 30-as átlag felett voltam mindennel együtt (fordítok, kanyargás, stb...) Egyenesben simán toltam neki 34-36-al, néhol 38. Vmax: 41,6. ;) párszor volt olyan hogy hogy chervelo-s bringás nem tudottt megelőzni, és szépen jött utánam kb 1000 méteren keresztül. Kellemes volt.

Bringán pulzus: 136-141

Bringa elején bedobtam energia rapida gélt, vizet is ittam rá. Közben megittam kb 8 dl izotóniás cuccot, 35 km-nél szintén gél. Volt nálam még 2 db + gél, legközelebb 1-et az elején, 1-et a közepén, 1-et a végén is benyomok.

Utána 'futás' :) Futás előtt még megittam a megmaradt 2dl izotóniás cuccot.

A váltással voltak problémák ;). 2. futásnál 150 körüli volt pulzus.

Utolsó kb 150 méteren sprint :))

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.05.25. 13:29:23

Jelzem a 23 perces 5 kili, és az 50 perces 10 kili nálam csúcs. :))

A 2:47 alatti duathlon is.

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2009.05.25. 14:27:00

Ne vedd kötekedésnek, csak a pontosság kedvéért, a bringán a fent lévő adatok alapján 29,3kmh-s átlagot mentél (sík volt a pálya???). Persze ehhez az egyenesekben bőven 30 felett kell tolni! És ez így is nagyon szép, csak azért írom, hogy ne 30-as átlaggal kalkulálj az Ironmanre, mert csalódott leszel. Én sem hiszem, hogy 28-29-nél gyorsabbat fogok menni.
Az érdekes, hogy a bringán a pulzusod 141 fölé nem ment, ez két dolgot jelenthet: vagy brutál fáradt voltál vagy nem nyomtad eléggé. Szerintem ilyen távnál savhatár környékén érdemes menni 155-165 között valahol. Bekezdeni pedig nagyon nem szabad egy 2-3 órás viadalon... Én már többet futottam Nálad, de 22-23 perces 5 kilinél gyorsabban én sem kezdtem volna. Azzal is csak egy tökéletes bemelegítés után.
A kajálás/ivás profinak tűnik ott nem lehetett gondod.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.05.25. 16:43:52

Na, most jön a döbbenet!!! :)

A pálya 41,5 km-es volt!!!!

Mindenki szerint.

Magyarul elszámolták. Eddig nem írtam.
Ahhoz képest hogy ETU verseny...

30,4 km/h-s átlag jön ki, ha a pálya 41,5 km-es!

A bringán nem voltam fáradt, és tényleg nem nyomtam 'elégggé', persze 33-34 km/h órás átlaggal simán bírtam volta tolni ez tény. De nálam a versenyzés még nem a teljes (sávközeli) kihajtásról szól.

Majd kialakul... :)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2009.05.25. 23:49:05

- De jól nézel ki Lacikám, mi van veled mostanában?
- Semmi különös, sportolgatok, edzegetek...
- Tényleg?
- Ja. Épp most nyomtam le egy duatlon európa bajnokságot...
- Micsoda???

Én is gratulálok!
Persze nem a fentiek miatt csináljuk, de azért nem rossz érzés ugye? :)))

Az elején tényleg jól bekezdtél, de szerencsére időben észlelted és nem viselt meg túlságosan, ez látszik a további egyenletes bicajos köridőkön. Egyébként ahogy Kuttor Cs. is írja a diplomamunkájában ilyen "rövid" távon tényleg nem gond, ha savhatáron nyomja valaki, persze a hosszútávon ez legfeljebb az úszás elején fog kelleni.

A frissítésről annyit, hogy az ivás OK., de nekem egy kicsit soknak tűnik ennyi evés 2-3 óra alatt, de Ti tudjátok...:))

cakukatka · http://aktakukac.net 2009.05.27. 09:46:10

Szevasz! Gratulálok az eddigi eredményeidhez! Időnként olvasgatom a blogod - én magamnak az októberi marathont tűztem ki célul, de tetszik, hogy vannak fanatikusak odakint rajtam kívül... illetve nálam talán jóval fanatikusabbak is személyedben... ha van kedved, nézd meg a blogom: www.aktakukac.net Ja, és további kitartó felkészülést kívánok, tudom, hogy elkell majd...
Üdv Misi

perge 2009.06.16. 17:58:17

Szia, most találtam rá a blogra...nagyon jó.

Én voltam az EB-n aki futás végén a cél előtt ~ 200 m-rel befogtalak, de aztán te még nyomtál egy f@sza kis hajrát...jó volt, szép volt....a célban gratuláltam is!!!

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.06.17. 10:47:52

Hello!

Köszi!

Nem akarsz te is blogolni? ;)

perge 2009.06.17. 14:17:48

Szia,

kösz nem...nem az én világom...:)) Inkább olvasom a Tiedet.

BTW én is készülök IM-re, csak nekem már a második lesz...nem kicsi a zabszem persze most sem.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.06.17. 14:23:26

Tudnál írni egy összefoglalót a versenyről?

Légyszi! :)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.06.17. 14:24:05

Tudnál írni egy összefoglalót a versenyről?

Légyszi! :)

perge 2009.06.17. 14:47:45

Nem biztos, hogy az én versenyem a követendő, mert edzésmennyiségben nem vettem komolyan illetve akkor is már a gyerek volt az első, most kettő van, így csak a maradék időben edze(gete)k.

Itt olvasható egyébként a beszámoló:
www.futanet.hu/forum/viewtopic.php?t=39

2007 augusztusi bejegyzés (tavaly építkezés miatt nem voltam Atádon)


VAGY itt ugyanaz:

forum.index.hu/Article/showArticle?t=9022608

perge 2009.06.17. 14:48:02

Nem biztos, hogy az én versenyem a követendő, mert edzésmennyiségben nem vettem komolyan illetve akkor is már a gyerek volt az első, most kettő van, így csak a maradék időben edze(gete)k.

Itt olvasható egyébként a beszámoló:
www.futanet.hu/forum/viewtopic.php?t=39

2007 augusztusi bejegyzés (tavaly építkezés miatt nem voltam Atádon)


VAGY itt ugyanaz:

forum.index.hu/Article/showArticle?t=9022608

süti beállítások módosítása