Mára annyi a hír hogy szép lazán egyben lenyomtam a teljes ironman táv úszását!

(3,8 km, 114 medence hossz)

YES, Yes, yes! ;)

A felénél még ki is jöttem egy kb 15 mp-es futásra hogy még pontosabb lengyen a próba.

(az 1. bányató kör után ki kell jönni, és utána újra egy kör) 

Ja és ami a legjobb, olyan intenzitással nyomtam végig gyorsaban gyakorlatilag, hogy a végén szinte frissebb voltam mint amikor elkezdtem!

Versenyen simán 1:30 alatt leszek... vagy ki tudja még...

Lehet hozni a virágcsokrokat ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr42924719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2009.02.05. 22:29:52

Gratula!
Viszont egy dolgot ne felejts el: a nyíltvízi úszás teljesen más mint az uszodai. Egyrész az egyenes irány tartása némi gyakorlást igényel (gyakorlatilag semmit nem fogsz látni a vízben), másrészt az elején órási pankráció indul, ami sok erőt kivesz. Lesz vagy 5-10 perc amíg megtalálod a saját ritmust és egy jó bolyt, vagy "végre" egyedül maradsz és elkezdhetsz saját tempóban haladni. Megfontolandó, hogy uszodában 4000 m-rel gyakorolj a 3800-ra, ezzel számolni is könnyebb. Egyébként én is erre a versenyre készülök, de az idén még nem fog összejönni. Neked egy kalappal!

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.02.05. 22:54:52

Igen, köszi...

Ezen a 4000 méteren gondolkoztam a 3800 helyett, de hozzáteszem a 3800 méter után egyáltalán nem voltam fáradt, szóval jóval többet is le tudnék úszni.

A pankráció pedig nekem neccesebbnak tűnik mint az hogy nehezen tudja az ember - adott esetben - tartani az egyenest nyilt vízben.

Hajrá neked is!

(Nagyon sokat segít ha előző évben 'alapozik' az ember, én is ezt csinaltam tavaly)

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2009.02.06. 12:13:47

Ez magabiztosságot adhat, ügyes vagy.

Nekem a maraton ilyen (örülök, hogy már futottam). Az idő is jó, szerintem is simán 1:30 alá fogsz menni.
süti beállítások módosítása