Jó reggelt! :)

Főbb események:

Továbbra is tarom a heti 5 úszóedzést, tegnap este megint nyomultam az ellipszis-géppel.

(Most már úgy csinálom hogy az 1-10 fokozatú skálán rátekerem max-ra, így más sokkal jobb az edzés hatékonysága)

Vettem a decathlon-ban egy komolyabb komplett hideg időre való futó felszerelést:
- Alsóruha, 2. réteg, nadrágból és felsőből is. + egy Nike dart VI cipő.

Azt kell mondjam eszmétletlenül jól működik. Pedig kb 4 fokban mentem ki futni. Semmit nem érezni a hidegből mozgás közben.

Vettem úszáshoz egy nagyobb méretű úszószemüveget is, (méretben valahol a kis úszó, és a búvár között van) ennek már szinte nem is látszik a helye a bőrömön a napi pár km úszás után (szerencsére megjavult a vállam, tehát gyorsban nyomtam ma)...

Íme egy kép - kimondottan - a futó cuccról: 8)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma úsztam, este futás, reggel úszás...

 

Ennyi... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr71903046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása