Ismét itt vagyok. Csütörtök.
 

Újra sikerült csiszolnom az úszó technikámon, kezdek ráérezni a 'vízfogásra.

Valahogy úgy néz ki hogy szabályosan tolom a vizet alattam, és nem csak kézfejjel, henem alkarral is. (elég nehéz elmagyarázni ezt úgy érzem).

Amikor szinte minden nap úszok az komolyan mondom fejleszti a technikát is (persze a youtube-os úszóvvideók is sokat segítettek) Valahogy próbál az ember a kissebb ellenállás felé elmenni, ha már reggel úgy is le kell úszni a kitűzött távot.

És ez végül is jó, mert egyre jobban úszok.

A másik dolog az hogy az enyhe de relatíve sokszor bekövetkező  'fejdobálás' miatt olyan szinten javult a fejforgatási képességem a hétköznapi életben, hogy ez több mint kellemes. Öröm hallgatni ahogy kiropogtatom a nyakam úszás után.

Azt kell mondjam, már ennyi edzés után is minimum (érzésre) 15%-al jobban tudom forgatni a nyakam mint eddíg. Másik jó hozadéka a napi edzésnek az, hogy sokkal inkább 'egyben' érzem magam mint eddíg.

Utoljára de nem utolsó sorban:

A reggeli edzés (úszás) után bereggelizek. (Eddíg nem igen reggeliztem - tíz éve biztosan nem) Ez egyfajta késői reggeli, mert olyan fél 11 körül szokott lenni: 

- Alma, banán, kefír, péksüti

Ezt a reggelizési dolgot főleg Kropkó Péter (a világ egyik leghíresebb triatlonosa) könyve ('Megtettem mert elhittem') - http://www.generativ.hu/hu/content/kropkokonyv - miatt vezettem be, mert Ő volt az, aki a könyvében nagyon tanácsolja a bő, egészséges reggelizést.

Mára ennyit. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr72879271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.01.17. 12:21:13

Ezek után lehetne az is a címe... "Megettem mert elhittem".
:-) Jó felkészülést, van még időd!
süti beállítások módosítása