READY 4 St.Pölten 70.3

2011.05.16. 22:33

Nagyon akartam ezt az IRONMAN 70.3 versenyt St.Pöltenben!

És úgy látszik összejön. Bőven felépültem annyira hogy simán bevállaljam.

Ma lent voltam az uszodában, és már kb. a féltáv úszását minden erőlködés nélkül le tudtam úszni. Semmi fájdalmat nem éreztem!

Szóval amit tudok tenni, az az, hogy leúszom, és lebringázom a távot 22-én. :)

A futásra pedig berakom a lehető legnagyobb csillapítású cipőmet, hogy ne terhelje az oldalamat.

Ha minden igaz, akkor össze fog jönni.

Ezt a versenyt az elejétől a végig élvezni szeretném.

Óriási dolog hogy ez nekem hogy 2011-ben versenyezhetek egy nemzetközi triatlon versenyen Ausztriában.

Ha azt mondja valaki nekem akár csak 1986-ban (amikor még nem nagyon lehetett utazgatni, tizenöt(JAVÍTVA: 25! 8D) évvel ezelőtt) hogy ez fog történni, nem hittem volna el neki.

Ráadásul úgy hogy a gyakorlatilag - turisták szempontjából nézve  - nem létező határon meg sem kell állni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr142909691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.17. 12:27:50

Jó hír,hogy jobban vagy!Gondolom gázos lett volna felpörögve ezt most kihagyni kényszerülni sérülés miatt.
Nagy hajrá a versenyre!

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.17. 20:09:54

Toljad neki, nem lehet baj. A fájdalom nem létezik.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.05.17. 22:02:06

Érezd jól magad! Ez a legfontosabb!

(+ futózoknit nem otthon hagyni! :))

Muru 2011.05.18. 09:14:37

1986 nem 15, hanem 25 évvel ezelőtt volt!:))
Így rohan az idő!

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.05.18. 16:00:58

@Muru:

Tényleg! Hogy telik az idő! 8'DDD

Elmegyek sétálni és eltelik egy évtized, komolyan így érzem...

ernestina 2011.05.19. 15:53:12

Hellooo!
Hajrá, hajrá. Hosszú idő után újra itt, majd próbálom követni a bejegyzéseidet, illetve átnézni a régieket. Idén nem csinálok IM-t, de ott(hon) leszek, úgyhogy szívesen segítek bárkinek bármiben! Szóval kedves IM-ek, ha Atádon jut eszetekbe, hogy valami otthon maradt és pótolnátok, esetleg bármiben a segítségetekre lehetek, szóljatok, ittenvane a számom:
30/7373-053 Fisli Edit
Ma feltettem az IM oldalra egy vicces filmrészletet, nézzétek meg.
süti beállítások módosítása