Vissza az edzésekhez

2011.02.23. 00:06

Ez a hirtelen lázzal induló betegség enyhén szólva is visszafogta a felkészülést, és kicsit el is húzódott. Ebből adódóan aztán csak mostanában tudtam újra elkezdeni a betervezett edzéseket. Utólag visszagondolva, talán az egyik havas futásom tett be ennyire, egy csinos vírussal egyetemben.

A dolog tanulsága:

Ha többet vállalsz mint ami teljesíthető, az szinte mindig rossz. Félig betegen, vagy gyengén elmenni futni, esetleg sérülten - ez mind színtiszta b*romság. Ha ugyanis komolyabban lesérül, vagy lebetegszik az ember, akkor rengeteg időt veszít. És akkor mi végre a nagy (értelmetlen) maximalizmus? 

Ha a zsinórban utolsó futásomra nem megyek ki, mit veszítettem volna?

Egy edzést. Na és?

Így viszont, hogy elmentem mit is veszítettem?

Kb 2-3 hetet...

Megérte?

Nem igazán. Na kb. épp ekkora baromság - sőt még nagyobb - sérült lábbal futni.

 

További fejlemények:

  • Ma is görgőztem bringán, próbálom úgy csinálni hogy szinte mindig hegymenetet szimulálok 4-esen megyek (1-5-ig van skálázva), + két lexikon van az első kerék alatt + középső tányéron hajtom.

Naponta próbálok majd görgőzni, és így visszaszerezni a formám, közben egy párszor elnézek az uszodába is.

Ha picit jobb lesz az idő, és/vagy visszaszerzem a formám, akkor elkezdek futni is.

Akartam csinálni egy videót is, amiben elmondom hogy mit is tanultam az első két Ironman-ből (mi az amit máshogy fogok/vagy próbálok meg majd csinálni). Azért videó lesz, mert leírva nem jön át annyira a dolog.

Ha majd lesz egy kis időm - felrakom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr892682130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krazi 2011.02.23. 10:54:04

Ez a görgőzés vicces dolog, a két lexikon nálam is megvan. De még egy szék a laptopnak is oda van készítve a bringa elé.
Az a bajom hogy sokszor fájdalmasan unalmas akár csak 1-1,5 órát is tekerni.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.02.23. 15:26:23

@krazi:

Discovery Channel, Spektrum, stb.. :)

Ha van időm naponta többször is nyomom.

Ha valaki bírja, megszokja, betervezi, és agyilag "felnő a feladathoz" akár még élvezni is lehet, komolyan...

A lényeg hogy nem szabad figyelni az időt közben, csak néha ránézni.

bexa 2011.02.24. 13:57:20

és milyen görgőn tolod? fékezőegységes szabadgörgő? vagy fixgörgő? mert utóbbinál nem sok értelmét látom a megemelésnek. persze ez még nem jelent semmit, attól még lehet, hogy számít valamit.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.02.24. 16:22:16

@bexa:

Egy normál görgőn. Fix.

Valamit biztosan számít az emelés, legalább is a pozíciót módosítja. A hegyet inkább az erősebb fokozatokkal tudom szimulálni.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.02.24. 16:27:45

Megmondom őszintén a szabadgőrgőről még nem is nagyon hallottam, amikor már megvettem a mostani fixet, ráadásul pár embernek utána volt olyan története, amikor ötvennel taposta a szabadgörgőt, és az egész bringa elindult a fal felé - szóval ez sem volt túl csábító a váltásra a szabadgörgő irányába. ;)

Amúgy pont olyan görgőm van mint Joe-nak, csak talán egy picit lassabban taposom. 8D

bexa 2011.02.24. 16:44:59

Én egy ilyet vettem pár hete
tacx2009.ilink2.nl/nl/producten/rollenbanken/antares/index.dot

Valamivel kevésbé unalmas szerintem, mint a fix, mert az egyensúlyra, meg az egyenletes tekerésre eléggé oda kell figyelni (ezért szokták a pályakerékpárosok használni). De azért nem annyira, hogy ne tudj mellette filmet nézni.

Azt hittem, hogy mindenféle fékezőegység nélkül nagyon könnyű lesz, de nem. Mondjuk lehet, hogy én vagyok puhos még. De érzem, hogy egyre nagyobb áttétellel tudom tekerni. Ezt a telet még kihúzom vele, aztán jövőre veszek rá egy fékezőegységet.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.02.24. 17:11:44

@bexa:

A görgőzés szerintem persze akkor is jó, ha iszonyatosan rossz idő van az idényben, (bár tavaly még zuhogó esőben is kimentem) de az igazi azért mégis csak télen.

Télen nem kel felszerelni/leszerelni a görgőről, csak rárakod és kész.

Bátor gyerek vagy. Nem biztos hogy mernék egy ilyenen zúzni 50 km/h-val, úgy hogy előttem van egy fal, vagy egy padlóig érő ablak. :)

Sok sikert hozzá...
süti beállítások módosítása