Idény utáni ekézés

2010.09.27. 14:29

 

"- Móricka, láttál már zsiráfot?

- Csak egyszer, de az sem az volt." 
 

  

Tehát, hol is kezdjem?

A Népszabadság hasábjain nemrégiben megjelent - a triatlon VB kapcsán  - egy publicisztika "Vesszen Triatlon" címmel Új Péter tollából (az index főszerkesztője), amely nem váltott ki örömkönnyeket a hazai triatlonosokból.

Gondoltam én is írok a Népszabadságba erről, csak éppen triatlonos nézőpontból.  

A triatlon VB margójára

(kéretik elolvasni az egészet, nem csak negatívum van benne!)

Az url-ben lévő címet nem én adtam a cikknek, hanem egy szerkesztő, és amikor először megláttam, visszarakattam az eredeti címre. De az interneten az url (technikai okokból) így maradt.

Mert ugye azt tudjuk, hogy a disznótor is egy merőben más történet, ha az emberek, és megint más ha a disznó nézőpontjából írjuk meg. 

A triatlonos élet jobbítása, és 'a haza felvirágoztatása' :) érdekében várnám a javaslatokat arra, hogy mit, és hogyan is kellene csinálni ahhoz, hogy a "tíz millió triatlonos országa" legyünk. Vagy legalább is az ötvenezeré. Vagy a tizenötezeré. Esetleg az ötezeré. Szóval mennyié is?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr52326958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.09.30. 08:11:01

Nekem tetszik.
A konfliktust megint a nem megfelelően kommunikált VB okozta, mert ugye lehetett volna megfelelő reklámokkal figyelmeztetni az autósokat, hogy le lesz zárva a város, és alternatívákat adni, merre tudnak majd haladni. Pedig annyi PR-kommunikáció szakos kerül ki az egyetemekről :-)
süti beállítások módosítása