Kedd:

Igazi klasszikus 'szájbaverős' triatlon nap. :)

  • Indult egy 2,5 órás, kb 75 kilis bringával, emelkedőkkel, és 30 km után egy olyan 10%-os táblával jelzett (szerintem több volt), érzésre szinte soha véget nem érő résszel Várpalotától Veszprém felé, ami nem volt mindennapos. Ráadásul az egész emelkedő alatt végig pofa szembe-szél volt 8D
    (126-os átlagpulzus, majdnem az egész aerob 1-ben ment. Eléggé tolták a többiek) 
  • Ezután mivel kombó edzés, felfutottam 2x a kilátóhoz. (fel-le, fel-le. 6 és fél percesekkel, 200 méter szint, 138-as átlagpulzus, max 163)
  • Ja, majdnem elfelejtettem hogy ma még volt egy úszóedzés is. :)

Úgy érzem hogy a tavalyi önmagamhoz képest futásban, és emelkedőkön is fejlődtem. Ez már a pulzusszámokon is visszaköszön.

Holnap lesz valami úszás + egy 25 kilis futás. Csütörtökön pedig egy hosszú bringa + még valami.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr522134106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.07.08. 10:25:41

Jól fognak jönni ezek az edzések aug 15-én!

Hálás leszel magadnak...

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.07.08. 19:36:00

Gyula nélkül azt hiszem sehol nem lennék komolyan... ez az edzőtábor sokat dobott a shape-emen ;)
süti beállítások módosítása