Orfű - versenybeszámoló

2010.06.12. 16:04

 "Volt itt minden mint a búcsúban" :)

Na, majd innen folytatom ha hazaértem 8D

FIGYELMEZTETÉS! A BLOG SÚLYOS AGYI KÁROSODÁST OKOZHAT A SZUBJEKTÍV VERSENYBESZÁMOLÓT NEM BÍRÓ OLVASÓK KÖRÉBEN.

Ha bármilyen negatív tünetet tapasztal az olvasás során kérjük nézzen le majd fel, ezek után folytathatja az olvasást. ;)

A 263 emberből 223. lettem , ami korosztályos 47. hely. Ezt csak azért írom le mert igény van rá a trollok miatt.

 

Beszámoló:

Először is:

35 C fokos levegő (napon 40) és 45 C fokos aszfalt !!! (Több helyen olvadt!)

 

 A férfiaknál Kiss Gyula, a nőknél Csomor Erika győzött, míg a váltók versenyében a férfiaknál azEdzésonline, a nőknél a ELTE-BEAC Polythlon váltó végzett az első helyen.

Igazi kánikulai melegben rendezték az orfűi dombok között a középtávú bajnokságot. Több mint 300-an vágtak neki a távnak, de a körülmények megtizedelték a mezőnyt. Csak a legkitartóbbak értek el a célig, nem csak versenyzőket de a rendezők közül is többeket szállították el napszúrás és kiszáradás miatt.

Cikk

Nos...

Úszás:

Beszélgettem Tepoval a vízben, mondom neki előrébb kellene menni...

Szerinte a kb 100-200 méterre lévő embereket majd visszarendelik.

Mondtam neki hogy egy ELITE embert sem látok körülöttünk úgy hogy esélytelen - jobb ha mi is odamegyünk. Elindultunk beljebb, erre kb 15 mp múlva start... 8D

Szóval eléggé késve indult a legtöbb ember...

Iszonyat erős voltam úszásban, annak ellenére hogy 'emlékezetből' úsztam - kb egy hónapja láttam medencét. Vasaput előztem a fordítónál.

Egy BEAC-os srácot a barátnőjével elvittem Orfűre, őt a cél előtt előztem, csak hogy legyen miről beszélgetni.

Úszás/Bringa depó:

Szokás szerint szép kényelmesen depóztam, úgy hogy amikor beértem még rengeteg bringa volt bent, amikor elindultam már jóval kevesebb 8D

Bringa:

Brutál erős voltam bringán, rettenetesen élveztem, mellettem volt több alkalommal hogy 30 ember tolta a bringát felvelé, én egy percig sem, az összes emelkedőt kihajtottam és előztem. Kiálva és ülve is. (Lehet hogy a pelspo-nak volt jó hatása, és/vagy átgondoltam hogyan is kellene mászni felfelé)

Amit a depozáson buktam időt, és akik e miatt elmentek előttem azokat nagyon durván előztem folyamatosan, de. pl olyanokra kell gondolni hogy 35-40-el mentem az enyhe emelkedőn amikor mondjuk sokan 28-30-al.

Aki szakadt mögöttem, az nem 20-30 méterekre szakadt, hanem úgy hogy mondjuk 1-2 perc után már volt a látóhatárban.

Előztem hegyen TREK bringásokat is, na azt csíptem.

Szóval hihetetlen sebességgel mentem végig, és baromi erős voltam egészen végig -észvesztő volt számomra is.

Bringa/ Futás depo:

Hát ettől kényelmesebbre már nem lehet venni a depózást, olyanokkal mentem ki futni azt hiszem akiknek több mint negyed órát adtam bringán. :)

Futás:

Na, itt már olyan brutálba hajlott az időjárás - tűző napsütés 33 fok, 45 fokos aszfalt...

Hogy pl. a futáson _szervezőket_ vittek el az egészségügyisek, no meg versenyzőket is szépen. Konkrétan volt aki a 3. helyről fejre állt a melegtől, de úgy hogy durr bele az árokba falfehéren...

Erős voltam futáson - 135-ös pulzussal mentem, kényelmesen tudtam beszélgetni is.

DE.

Annyira durva volt a helyzet, hogy nem akartam megkockáztatni semmit. Magyarul teljesen túrázósra vettem a futást, tét nélkül, gyaloglás-futás-gyaloglás-futás, stb.

Valószínűleg végig tudtam volna futni - de amikor láttam hogy mi van a pályán (mennyire meleg, stb) egyszerűen azt mondtam hogy nem - nem fogom végigtolni úgy ahogy terveztem.

Szerintem jó döntés volt.

Hozzáteszem semmi izomfájdalmam nincs, annak ellenére hogy alig aludtam valamit ma (pakolás, stb) teljesen regenerált vagyok.

Orfű nem volt egy babazsúr  - maradjunk ennyiben.

Az utolsó depokört végigsprinteltem (kb 300 méter) ;) :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja igen , Gyula nyert!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr692076448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2010.06.13. 16:12:26

Beszámolót követelek! :)

Mi történt? Remélem nem esett senki bringával. (pont tegnap láttam egy ilyet, meg az eredményt is, nagyon durván nézett ki a gyerek, pedig csak 15km/h-volt).

gabsy · http://marathon-proba.blog.hu 2010.06.14. 09:21:50

Beszámolót akarunk!
Beszámolót akarunk!
Beszámolót akarunk!

:D

gabsy · http://marathon-proba.blog.hu 2010.06.14. 10:20:41

Szép volt! Örülök, hogy egyben megúsztad és hogy ennyire élvezted a verseny a brutál körülmények ellenére... vagy épp azért.:)

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.06.14. 10:40:48

"Iszonyat erős voltam úszásban"
" Brutál erős voltam bringán"
"Erős voltam futáson "
"Szóval hihetetlen sebességgel mentem végig, és baromi erős voltam egészen végig -észvesztő volt számomra is."

Ezek szerint elégedett vagy magaddal, gratulálok! Embert próbáló körülmények lehettek...
Mindez a jó teljesítmény milyen időeredményre/helyezésre volt elég?

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.06.14. 11:44:12

@myke6969:

kb idők:

47 perc úszás
10 perc depo
1:04 - 1. bringakör
1:05 - 2. bringakör
1:12 - 3. bringakör

össz bringa : 3:23

16 perc depo 8D - napolaj stb
51, 52, 52 perces kánikulai túra futókörök

2:37 totál futás

Összesen: 7:15

Szóval az úszás az 200/260 lett - úgy hogy nagyon hátulról indultunk, a bringa 206/260. Előzgettem a bringapályán a 16 perces depozgatásom miatt..

Ja, tegyük hozzá hogy ez egy elég erős mezőny, aki eljön Orfűre extrém triatlonra, azok elég kemény gyerek :)

A futás miatt értelemszerűen estem 223-ra a végén.

13 ember mögöttem, 32 feladta és/vagy befejelt, stb...

Korcsoportos 47. hely amúgy

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.06.14. 12:13:13

@WITCH: Gratulálok, ez tényleg nem volt babazsúr!

ernestina 2010.06.14. 13:08:57

Szia! Gratulálok, láttalak! A rajt valóban vicces volt. A pálya nem könnyű, de a duatlonhoz képest egy álom. Nekem 5:30 lett a vége.

ernestina 2010.06.14. 13:12:02

...A frissítőállomások jól dolgoztak, de a futókör 2. felében elkelt volna még egy belőle!
A verseny oldalán még nincs, de a Championchip weboldalán már meg tudod nézni az eredménylistát.
10 perc depó az nem semmi, manikűröztettél is? :)
...ja, az általad ajánlott neoprén szombaton érkezett meg, kipróbáltam, bevált!

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2010.06.14. 13:20:26

Gratula, nagyon durva lehetett ebben a melegben. (szolidaritásból én is nyomtam egy félmaratont, és egy 3K úszást)

eredmények:

www.sportido.hu/timing/result.nsf/0/3431B740632E6D25C125773F002C15C1?OpenDocument

laciii79 2010.06.14. 18:13:02

@WITCH: Gratulálok, szépen végignyomtad, és ésszel, tudatosan!

Virgo14 2010.06.14. 19:09:03

Kedves Witch!

Először is gratulálni szeretnék, hogy sikeresen teljesítetted az orfűi középtávú triatlon versenyt.
Elolvasva az élménybeszámolódat, megmondom őszintén, hogy nagyot csalódtam. Nem értem…
„iszonyat erős voltam…emlékezetből úsztam… Vasaput előztem a fordítónál” – Önmagadhoz képest iszonyat erős voltál, másokhoz képest úgy tűnik, nem. Mint ahogy sokan mások, Te sem úsztál az elmúlt hónapban. Az eredmény alapján csak azért, hogy mások teljesítményét lebecsüld, kár volt 22 másodperc miatt említeni, hogy Vasaput megelőzted. Akkor már azt is illett volna megjegyezni, hogy 1 óra 24 perccel előbb beért nálad. Ez nagyon nem sportszerű.
„hihetetlen sebességgel mentem végig, és baromi erős voltam…nagyon durván előztem folyamatosan, de. pl olyanokra kell gondolni hogy 35-40-el mentem az enyhe emelkedőn” – Az átlagsebességed 24 km/h, feltételezem, ha az emelkedőn 35-40-nel mentél, akkor a lejtőkön fékeztél. Valóban sok embert megelőztél, de azért előztek téged is.
„valószínűleg végig tudtam volna futni” – őszintébb lett volna azt mondani, hogy Neked ez sok volt. Másoknak is pont olyan forró volt az aszfalt és brutál az időjárás, mint Neked, és nem meggondolatlanok voltak, hanem kemények és kitartóak.
Szerintem, ha valaki internetes naplót ír, és megosztja a mindennapjait, a versenyre való felkészüléseit másokkal, az nagyon jó dolog. Sokat lehet belőle tanulni. Sok okos dolgot írtál, adtál hasznos tanácsokat, de ez a beszámolód egyáltalán nem egy sportolóhoz illőre sikerült. Tudni kell alázatosnak lenni, saját gyengeségeinket mások előtt beismerni, és mindenek előtt a sporttársainknak gratulálni. Ez az egész írás ellentmond a valóságnak, annak ellenére írtál ilyet, hogy tudod jól, az eredményeid mindenki számára nyilvánosak, elérhetőek. A teljesítményed és az, hogy Te akkor baromi és brutál erős voltál, egyáltalán nincs összhangban.
Sok más sporttársad ír internetes blogot, és sokkal jobb eredményekkel a hátuk mögött tudnak szerényen, és őszintén beszámolni sikerükről, olykor sikertelenségükről.
Köszi az eddigi jó tanácsaidat, azt hiszem én innentől nem fogom a letöltési statisztikádat növelni! S mielőtt kérdeznéd, én soha sem futottam le a maratont, nem vagyok Iron(wo)man. Továbbra is elismerem a nem mindennapi teljesítményeidet, de az eredményed és a beszámolód tartalma között túl nagy a diszharmónia, és ez nekem nem szimpatikus.

Üdv

Véghelyi Erzsébet

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.06.14. 20:56:00

@Virgo14:

Kedves Véghelyi Erzsébet nagyasszonyom! 8D

Szerintem tök nevetséges ez a nevezzük nevén kioktató (és erősen kispolgáriba hajló) mentalitás, már ne is haragudj.

Ha nem vagy képes felfogni hogy a blog egy ___végletesen szubjektív műfaj___ (érzésekről szól) akkor te belülről nyalod a csokifagyit.

Mindenkit megkérnék, a felesleges egyetértések elkerülése végett arra, hogy ha eddig nem sikerült volna eljuttatni az információt, akkor próbáljuk meg összefoglalni a lényeget az egész bloggal kapcsolatban:

1. Szubjektív, figyelemfelkeltő, sportot népszerűsítő.

(Magyarul ha valaki a blog alapján jön réá hogy "jé!!! Bazmeg!! Olyan is van hogy triatlon?? Eddig nem is tudtam" és tegyük fel eljár heti 2x fél órát bringázni már megérte...) ebből az 50-100 000 letöltésből ahol most járunk...

2. Általában, és úgy alapjában véve nem érdekelnek az eredmények, az érzésre megyek

3. Jó hogy nem fogok majd fél óráig agyalni azon hogy "Tényleg, akkor hogy is írjam meg hogy mindenkinek politikailag korrekt legyen, stb."

SZÓVAL szeretném ha végre az ilyen fajta kisebbség (Virgo14, és persze a múltkori traktoros gyerek) is megértené azt hogy ez egy

ÚJSÁGÍRÓ HOBBI TRIATLONOS BLOGJA

(ergo , NEM egy profi triatlonos életének a pontos dokumentálása)

"Sok más sporttársad ír internetes blogot, és sokkal jobb eredményekkel a hátuk mögött tudnak szerényen, és őszintén beszámolni sikerükről, olykor sikertelenségükről."

Igen, a legtöbbet alig olvassák.

Fogd mar fel azt, hogy ez nem RÓLAM SZÓL, hanem valami érdekében.

Pont nem érdekel VALÓJÁBAN hogy éppen sikerült e NEKEM a verseny vagy sem, és ha sikerült, akkor mennyivel.

"S mielőtt kérdeznéd, én soha sem futottam le a maratont, nem vagyok Iron(wo)man."

Nézd, jobban örültem volna ha a fik*zás helyett elmész bringázni fél órát, mert az a célja a blognak hogy mozogj TE is, és MÁS is, nem az hogy olvasd vagy ne olvasd.

Látod milyen kurva nehéz rávenni az embereket a mozgásra?

Te is ugyebár rendszeresen nézed a blogot, de az már nem jut eszedbe hogy

"Bakker, mozogni is tudnék!"

Ugy értem TE, nem én.

laciii79 2010.06.15. 00:03:50

@WITCH:
"Nézd, jobban örültem volna ha a fik*zás helyett elmész bringázni fél órát..."

Figyelmesen olvastad Virgo kommentjét? Nem hiszem. Az sok minden volt, csak nem fik*zás....

Én nagyon tisztelem a te működésedet itt, de ez a beszámoló teljesen irreális. Nem szubjektív, az más! Én sem értem, hogy, ha nem fontos az eredmény, akkor miért írod, hogy megelőzted ( a verseny egy pontján) Vasaput, holott egyébként majd másfél órával megvert. És jó néhány helyen mentegeted magad az idő/helyezés miatt, pedig nem kell, hiszen az emberek kevesebb, mint 1%-a tudná egyáltalán megcsinálni (jó, ha fél%).
Mindemellett gratulálok! Döbbenetes, hogy egyáltalán célba értél! Minden elismerésem!

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.06.15. 08:37:06

@laciii79:

SEMMI olyat nem írtam ami nem lett volna igaz. Csak valamiért ha Magyarországon bárhol, bármilyen írás megjelenik amihez nyitott a komment... ha az aránylag nagyobb olvasottságú, özönleni fognak a fikazások - de ezt persze mindenki tudja.

Az hogy "nagyon erősnek éreztem magam" az úszáson és a bringán is végig, az azt jeleneti, hogy nem voltam fáradt, és nagyon jó tempóban tudtam menni, és óriási dolog számomra hogy amikor mondjuk a 2., 3. körben az emberek egy csoportja libasorban tolta a bringát az emelkedőn, akkor is inkább kihajtottam.

Az hogy megelítettem, hogy mikor előztem meg Vasaput (másik blogger) azt azért tettem mert így jeleztem hogy TALÁLKOZTAM VELE.

Tepo-t is írtam hogy TALÁLKOZTUNK csak vele a startnál futottam össze.

Amúgy meg nem arról volt szó hogy tegypük fel az első jelzésnél előztem, és utána elment a picsaba, hanem én már kint voltam a parton amikor még úszott.

Nyilvánvalóan jól rámvert futáson, de ez nem egy tényfeltáró, sértődékeny emberek
et maximálisan figyelembevevő céllal íródott valami. Mi lenne bazm*g ha FELTÉTELEZNÉ MINDENKI azt hogy nem ártó szándékkal nem írok le valamit, hanem csak azert mert kimaradt.

De ebben a búvalb*szott országban ez gondolom még nem standard dolog.

gabsy · http://marathon-proba.blog.hu 2010.06.15. 09:08:15

Bár már 1x kimoderáltál (mert csupán egyetértettem az előttem szólókkal), de szerintem nem így (+ ilyen stílusban) kellene reagálni egy-egy véleményre.

A teljesítményedet nem vitatom!

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.06.15. 09:49:40

@gabsy:

Valahol megértelek, de annak ellenére hogy magyarországon igen nagy a kultusza és sokszor az elfogadottsága a...

Politikailag korrekt, ámde a velejéig gonosz és aljas megnyilvánulásoknak..

szóval ennek ellenére azt gondolom ez nem helyes.

Gondolok ilyen velejéig aljas, bár "korrektnek tűnő" dolgokra a traktoroslánytól:

"– Önmagadhoz képest iszonyat erős voltál, másokhoz képest úgy tűnik, nem."

Bármennyire nyomtok a verseny irányába letojom. Engem ez a része nem érdekel.

" feltételezem, ha az emelkedőn 35-40-nel mentél, akkor a lejtőkön fékeztél."

Nem. Sehol nem toltam, mindenhol felmentem.

"beszámolód egyáltalán nem egy sportolóhoz illőre sikerült."

Ja, mert az "igazi sportoló" az aki ha negyedik lesz egy VB-n még a szomszédja se tud róla.

NA EZ A MAGYAR VALÓSÁG. NEM TARTOM KÖVETENDŐ PÉLDÁNAK.

Tudod mit csináltok?

Szociológiailag próbáltok standardizálni.

Nem fog összejönni.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2010.06.15. 10:04:21

Bírom amikor valami troll csak azért regisztrál, hogy be tudjon szólni valakinek. :)

Véghelyi Erzsébet, háhá, kíváncsi lennék, hogy valójában ki ő.

Érdekes látni ahogy Witch írásait többen már személyes támadásnak veszik. Mintha a ti eredményeitekből levonna bármit is az, ahogy ő gorillaként döngeti a mellét. :)
Igenis megteheti. Hány embert ismertek aki képes végigmenni ugyanazon a távon mint ő?
Akár tetszik, akár nem, ő is az emberiségnek ahhoz a 0.01%-hoz tartozik, mint ti.
Csak ő a mezőny végén ér be. Tökmindegy.
A legnagyobb különbség, hogy neki nagyobb a pofája mint nektek. :)

Tavaly engem egész jól motivált, halálra paráztam magam azon hogy mi lesz Nagyatádon. Megelőz-e, vagy sem. :))

tz666 2010.06.15. 10:22:20

Hali!

Én régóta olvaslak, és még ha volt is véleményem pár témáról, nem szóltam hozzá, mondván én még csak most bontogatom a szárnyaimat :)
Itt látván viszont (a fenti megfogalmazással élve) a trollokat (:D), gondoltam írni én is írhatok! :)

Ez a "szociológiailag próbáltok standardizálni" ez nagyon tetszett :D Amikor láttam a post alján hogy 20 komment, na mondom valaki beszólt..úgyhogy elolvastam, és tényleg! Ez tényleg így megy Mo-n és nemtom miért..mindegy.. lényeg a lényeg, nagyon tetszett a beszámolód, és elsőre ugyanakkor én is meglepődtem a helyezéseden. Úgyhogy újra elolvastam, és szubjektíve nekem átjött (akkor már tudatosabban), hogy élvezted az egészet, és ez a lényeg!
Teljesen furán tudnak emberek néha írásban kommunikálni (lehet erős túlzás ez a szó:/), lehet élőszóban simán röhögnének egyet a Vasapus részen, vagy belenéznének a szemedbe és rájönnének hogy nem kéne beszólni ha már 40fokban egyáltalán megmozdultál, stb.. de így írásban neten keresztül furák néha..
Meg az is fura, hogy amint valakit megbélyegeznek mint sportoló, onnantól kezdve kötelező top 10ben benne lenni (ha amatőr vagy..ha profi akkor top3 tényleg)..elfelejtik egyébként hogy mindig kell utolsónak lenni a mezőnyben (nem érhet de mindenki egyszerre) és szívás ha kudarcként élik meg, nem pedig a mozgás és kihívás szeretetéért.
Én mindenesetre gratulálok, örülök hogy lendületben voltál és jó érzés volt a táv teljesítése, és ne hagyd magad szociológiailag standardizálni ! :D
RockNRoll! ;)

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.06.15. 10:37:49

@WITCH: @kombinat:

Érdekes ez a vita. Szerintem a lényeg abban keresendő, hogy Witch írásaiból hiányzik az az alázat, amit minden kicsit is komolyan sportoló ember hamar megtanul. Amíg valaki nem a dobogó legfelső fokán áll, addig az ilyen nagyképűség inkább nevezhető nevetségesnek/szánalmasnak, mint önbizalomban gazdagnak. Kicsit olyan, mintha itt a bitek világában próbálná meg kompenzálni az ellógott edzésekből eredő teljesítmény hiányát.

Ami az egyik oldalon nevetséges, az a másik oldalon nagyon is eredményes: lássuk be sokunk tényleg mindennap feljön a blogra megnézni, hogy megint kapunk-e újabb csámcsognivalót tele helyesírási hibával... bár az 50-100e napi letöltést olyan túlzónak találom, mint a 40-es tempót emelkedőn, ha igaz akkor ez egy pénzgyár lehetne (lehet, hogy az is :D) a Witch családnak.

Ettől függetlenül ott volt a hőségben és megcsinálta, ezt kár vitatni. Sőt én láttam már pár versenyen szenvedni, nagyot. Ellenben egyszer sem láttam versenyt feladni, ami igen is becsülendő, csak valahogy ez az írás is szimpatikusabb lenne, ha ilyen mondatok is belekerültek volna: "Tepóval együtt melegítettünk, aztán a rajttól kezdve többet nem láttam, mert elúszott, mint egy delfin..." vagy "Vasaput, aki mellben nyomta, előztem a fordítónál, de hiába, mert végül 1,5 órával előttem ért célba" vagy "Előztem a hegyen TREK bringásokat is, na azt csíptem, kár, hogy nem Myke-ot, mert Ő egy másik dimenzióban teker hozzám képest (és ott sem volt)" :DDD

Nos, ennyi, felőlem nyugodtan folytasd a lázadásod, szeretjük olvasni, legfeljebb néha hőbörgünk kicsit!

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.06.15. 10:41:06

@myke6969: bocs heti letöltést írtál... azis sok, mint a 4 perces kilik! :)

gabsy · http://marathon-proba.blog.hu 2010.06.15. 10:42:54

@myke6969: Egyetértek, bár lehet megint kimoderálnak...

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2010.06.15. 10:54:33

@myke6969: Minden flame közben attól félek, hogy abbahagyja. Akkor meg mit olvasnánk hetente többször is?

Lassan egy kultusz épül köré, nekem van ismerősöm, aki még sosem találkozott vele, de amikor egy futóversenyen meglátta és megismerte, eldöntötte, hogy most vagy meghal, vagy megelőzi Witch-et. :DD

Egyébként meg az edzés a gyengék fegyvere.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.06.15. 11:21:02

Véghelyi Erzsébet = Vasapuné
Azért írta a kommentet, mert felbosszantotta az, hogy a rólam készült videón mind a ketten rajta vagyunk, ahogy szállunk ki a vízből, (22 sec volt a különbség) azonban a sorok között nem ez van.. Engem ez a része nem is zavart egyébként. Én két szót hiányoltam a beszámolóból: magamhoz, képest. A beszámolót elolvasva inkább az első 20-ba tettelek volna, mint a hátsóba és ez az a dolog ami talán sokakból nemtetszést vált ki. Én is szívesen olvasom a blogodat, nem kis részed van abban, hogy elkezdtem a felkészülésemet, amit csak ismételten megköszönhetek.
Több olyan beszámolót is olvastam, amikor az illető hasonló helyezéssel a tarsolyában (joggal) büszkén írta le a történteket. Szerintem egyikünk sem a dobogóra hajt, hanem a saját maga által kitűzött célt akarja elérni, legyen az akár „csak” a teljesítés. Szerintem több és őszintébb gratulációk fognak a következő versenyeiden elkísérni, ha a beszámolókat a földön írod.
Egyébként én még nem láttam traktort vezetni, ellenben tegnap is futott 1 órát:-).

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.06.15. 11:37:14

@myke6969:

60 000-en felül van az összes látogatottság eddig, arra írtam.

Tegnap pl. 716 volt a letöltésszám.

NEM hetit irtam, ezt te képzelted bele.

A nato futáson pedig tényleg 4 perc alatti kiliket mentem 4 kilométeren tavaly.

Persze, ilyenkor jön az hogy elmérték! 8D

Mindegy, hagyjatok békén az összes időeredménnyel, nem azért csinálom, meg nem is a kis lelketeket akarom ápolni, ez egy sima blog.

Ezt a brutális nyomast amivel ti bele akartok kényszeríteni ebbe a teljesítményhajszába.. hihetetlen.

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.06.15. 11:41:02

@WITCH: Valóban nem hetit írtál, bocsi!

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.06.15. 11:44:26

@Vasapu: becsülendő ez a higgadt(!) hangnem, amivel kiálltál mellette...

gabsy · http://marathon-proba.blog.hu 2010.06.15. 11:49:37

@WITCH: nem a teljesítményt akarják nyomni, hanem a tiszteletet...mindenki iránt...

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2010.06.15. 13:21:59

Először nekem is felszaladt a szemöldököm a beszámolót olvasva (gyorsan be is linkeltem az eredménylistát!:), de az az igazság, hogy ezt is el kell tudni helyezni a "Witch-Galaxisban".
Úgy sok minden érthető lesz - és ebben minden benne van...
(olvassátok végig az egész blogot az elejétől!)

Ettől függetlenül érdemes lenne megtartani a kultúrált hangnemet - ez nagy erénye volt(?) eddig a blognak -amellett, hogy egy kis csipkelődés mindig belefér... :)

Mindenesetre azt hiszem nekem Witch bevezető mondata marad majd meg a Versenyről, a Beszámolóból és a Kommentekből:

"Volt itt minden mint a búcsúban" :)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.06.17. 11:20:02

@myke6969:

Tegnap előtt pl 1275 volt a napi letöltés, úgy látszik imádják az emberek a szaftosabb témákat.

fater22 2010.06.17. 15:24:35

@Vasapu: Nagyon szimpatikusnak találtam hogy feleséged azzonnal "zsigerből" védelmedre kelt.Gratulálok a jó kapcsolatotokhoz.
Egyébként igazad van abban hogy witch önmagához képest volt erős.
Erről szól áradozása, csak nem fejtette ki,hogy az Őt körülvevő események ellenére így teljesített.
Én már csak tudom, mert Fater22=witch apu

mata68 2010.06.17. 15:26:10

@WITCH: Kisebb arccal még nagyobb sikereket érhetsz el :-)

Szerintem a 4 perc/km erős vetítés volt részedről, egyszer próbáld ki kimért pályán, nem könnyű.

Egyébként a blogod tetszik.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.06.17. 18:07:19

@mata66:

Idézet:

"Ma voltam egy NATO parnerségi futóversenyen.

4 km távú futás volt, ami nem tartott sokáig. Saját tempóban sikerült végigszaladgálmom: 15 perc 44 mp alatt. (3:56 -os kilométerek...)

(Tavaly a 2008-s NATO futáson a 3. helyezett Syrovjatkin Ilja volt, aki 13:53 alatt rohanta le - ahhoz képest nem is olyan rossz) 13%-al volt gyorsabb tőlem.

Sum: 187 indulóból 31. lettem."
süti beállítások módosítása