Miért szeretek úszni?

2010.03.02. 20:21

Miután úszok két, két és fél órát egyfolytában (hogy kihasználjam a bérletet)... és kijövök...

Érdemes rápillantani az úszomesterre ilyenkor, aki néha kb olyan fejet vág hogy "ez hülye" 8D

A legjobb az volt, amikor a centrend-re készültem a helyi usziban, és tíz kilit lenyomtam több mint 4 óra alatt 8DDD Az utolsó egy órában olyan 2-3 medencehosszanként mindíg megcsóválta a fejét 8')

Holnap kezdődik az úszóidényem!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr131803892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ptp989 2010.03.02. 20:41:07

nekem is el kellene kezdeni az úszást

mit ajánlasz, hova érdemes menni?

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.03.03. 00:14:52

@ptp989:

Ami közel van... :) Sok időt meg lehet spórolni vele, ha pont útba esik, tényleg.

A cetrendet mindenkinek ajánlom, mert egy teljesítéshez (10 000 m) annyi relatíve hosszú edzés kell, hogy 'vízbiztos' leszel még 5 óra úszás után is...

ernestina 2010.03.03. 09:26:39

@rrroka: 10 000 m , medencében, faltól falig, szóval órákon át élsz mint aranyhal az üvegbúrában :-) Én kétszer úsztam le, mindkét alkalommal hirtelen felindulásból. Gyanútlanul kimentem a strandra, végre pihenőnap, zérus edzéssel. Ott mondták, hogy van ez az izé. OK, mondtam, miért ne? 8000 m-nél már kezd uncsi lenni...

ernestina 2010.03.03. 09:31:50

@rrroka: ...és vannak fokozatok, attól függően hányszor teljesíted. Kardszárnyú delfintől kezdve kék bálnán keresztül egészen az "Örökös cet" rangig emelkedhetsz. Most visszaidéztem a hőskort, igen, a '92-es volt az első nekem is. lásd:www.ironman.hu/node/7

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.03.03. 09:42:31

@ernestina: 10, tíz, TÍZ_ezer_métert úszni?! :O bakker az tényleg marha so!
süti beállítások módosítása