Érdekes

2009.09.05. 17:33

Nem tudom ki hogy van vele de az Ironman verseny után, kb egy héttel... elkezdődött az hogy elkezdtem iszonyatosan ÉHES lenni.

És ez még most is tart...

Mondok egy példát:

Reggel felkelek. 10(munka) előtt jól bekajálok, kb 12-1 körül nyomok egy kb 2 embernek való ebédet, több főétellel... Majd még 2x nagyon keményen eszek még aznap. De hiába eszek sokat még este is... Reggelre már farkaséhes vagyok.

Érdemes lenne kiszámolni a kalóriabevitelt, de valami brutális lehet..

Valahogy átálhatott a szervezetem afterburner üzemmódba.. :)

Hízni nem hízok. És most is éhes vagyok! Megyek is enni.

  • Valakinek van hasonló tapasztalata?

ui: Ja, multkor olvastam egy elfekvő női magazinban, hogy érdemes a szénhidrát fogyasztást lecsökkenteni - gondolom nem triatlonosoknak írták... :)

+Holnap futok egy laza 10 kilit.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr521362262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2009.09.05. 20:28:30

A verseny előtti időszakban volt hasonló élményem, amikor a kegtöbb edzés ment. Akkor 2-3 nap alatt simán megettem egy heti adagot. :)
süti beállítások módosítása