Edzőtábor - 1. nap (hétfő)

2009.07.20. 21:29

Helyzetjelentés az edzőtáborból - 1. nap!

Nagyon király : van wifi, mert egy kóbor wlan rádió szignál pont ideér ;)

  • A reggeli úszást kihagytam

- Egyrészt mert elég jól úszom: ez a legerősebb számom a háromból + ki akartam magam pihenni.

11-kor lett volna a bringa, utána átrakták 2-re, majd 3-ra.

3-kor elindultunk.

  • Bringa

Egy tempós 30 km-t nyomtunk. Ekkor még kb. egyben volt a mezőny, voltak szintek is, de egy jó 30-as átlag jött ki

Majd jött a hét poénja Gyulátol:

OK, akkor innen megyek egy 40-es tempót, ti meg szélárnyékban utánam.
Nem kel csőgáz. :) (hozzáteszem enyhe szembeszél volt) Ez lett volna egy kb 70km-es plusz versenykör.

Nem részletezem, de miután leszakadtam :), természetesen mentem egyedül tovább (láttam hogy előttem ketten is szakadoztak már - a példa ragadós) Ha egy 40km/h-s bolytól enyhe szembeszélben leszakadsz, oda többet nem nagyon mész vissza.

Isteni szerencse hogy az az órám GPS-es, és simán hazanavigált. Később amikor megáltam, és elkezdtem beállítani a könyöklőt, egy tőlem lassabb triatlonos kolléga beért, és innentől együtt mentünk haza.

A srác a 30-32-es átlagot nem igazán bírta mögöttem szélárnyékban, mert elég keveset bringázott az évben (de amúgy egész jól fut!) ezért 27-es átlaggal, végül összesen 50km bringa lett az egész mai móka.

Gondolkoztam azon hogy még visszamegyek és letolok egy 2x25 kilis ráadást, hogy legyen legalább 100 km, de mivel a többiek nem terveztek futást mára ezért inkább úgy voltam vele hogy elég lesz az 50 kili bringa, és még futok 1,5 órát - 10km.

Szóval ma volt egy 50 kilis bringa, és egy 10 km futás. Lehetett volna egy 100+10-es is. Legközelebb az lesz, úgy is haza tudok navigálni, és akkor tudom tartani a kényelmes 30-32-es átlag tempómat. 

Holnap reggel úszás, utána bringa, este futás...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr671257503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2009.07.20. 22:32:06

Úgy tudom Gyulának a leggyengébb száma a bicaj... minden relatív. :)

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2009.07.21. 10:55:40

Nyomjad keményen és postolj szorgalmasan! Jó Neked! :)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2009.07.22. 17:54:23

Edzesonline.hu szerint Gyula is "csak" 38.2 km/h átlagot nyomott, de azt 1 óra 40 percen át. :) Jók vagytok!
süti beállítások módosítása