Futottam egy laza félmaratoni tempót, az féltáv miatt meg kellett tennem, nézegettem mennyi is ez a táv időben: 2 óra 6 perc. (kb 11 km/h)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Beszámoló:

Az első 15 percben nem volt annyira kellemes a futás ("mit keresek én itt?!" szerű érzés volt), utána kicsit jobb lett.

45 perc után szuper módon ment az egész. 17-18 km-ig még a lábamat sem éreztem, csak utána. 165-ös pulzussal nyitottam ami lement olyan 152-155-re.

Keszthelyi(akarom mondani Zánkai!) biztonsági fél Ironman tervem ez alapján:

Gyengébben: 45 perc úszás, 3 óra bringa, 2,5 óra futás. (6:15 óra)
Erősebben: 45 perc úszás, 2,5 bringa, 2 óra futás (5:15)

Na mindegy, 6 óra már egy szép kis takarékos, takaros fél ironman.
Csak úgy jelzem hogy Kis Gyula 2008-ban 3:48 alatt rohanta végig. 8)))

Myke, ha futsz egy 3:20-at fél IM-en, már meg leszek elégedve ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr121172529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2009.06.08. 23:51:50

Gratula! Korrekt idő és pulzus!
Látom a végén még egy sprintre is futotta! :)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.06.09. 10:11:26

Ja, a lényeg azt volt hogy mennyi az idő ha féltávon is vállalható akar lenni.

Eredtileg maratont akartam, de jó megérzés volt hogy fégül félmaraton lett, mert olyan durva itéletidő lett a felmartaton finish-e után, 3 órával a start után kb... hogy hihetetlen. Zuhogó eső, iszonyatos szél.. és egy 80%-os tüdőgyulladás esélye...

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2009.06.09. 11:15:04

Bravó! Tetszik, hogy a futóversenyeid végén mindig meghúzod! Ez jó szokás szerintem, tartsd meg :) Maraton már ne fuss az IM-ig, mert túl hosszú a regeneráció belőle.

Az időeredmény teljesen jó, nekem tavaly 2:00h volt még az első félmarcim (igaz, hogy az emlékezetes 40 fokban), de látodhatod mennyit javultam, Te is be fogsz gyorsulni.

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2009.06.09. 11:17:08

Az én féltáv terveim:

Úszás + depó: 50p
Bringa: 3ó
Futás: 1ó50p

Szum: 5ó40p

Simám borulhat, de a 6 órán belüli az elvárás magamtól.

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2009.06.10. 16:10:29

És azóta mi történt? Gyorsan regenerálódtál belőle? Edzések?

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.06.10. 16:57:42

A teljes regenerálódás kb. 3 nap volt,
(úgy értem addig a szintig amikor már totál 100%os vagyok).

Ez nagyon kajak, tekintve hogy az első 10 kilis futóversenyem után még 3 hét volt :) És azert ez mégis egy félmaraton (+egy héttel ezelőtt volt csapat ob, előtte pedig EB)

Ami biztos terv, az:

- ma egy masszázs
- holnap reggel 2 óra úszás (kb 5 km)
- Szombaton vagy vasárnap 8,5 óra bringa, és kb 15 km futás egymás után.

Ez az a fémváz, amire az élő anyag felmegy.. :) + mas edzések pl..

- Jövő pénteken beacos félmaratoni futóverseny lesz BP-en, előtte akarok menni egy jó hosszú bringát közvetlenül. És megnézem IM bringa terhelés közelében mennyi is a félmaratoni időm. Érdekes lesz! :)