MINDENKIT SOK SZERETETTEL MEGHÍVOK A
2009-es Budapesti Duatlon EB-re!

(Ahol is rajthoz fogok állni)


+akit bővebben is érdekel még verseny, az eljöhet még a TVK Mali Triatlon csapatversenyre Tiszaújvárosba, Jun. 1.-én. Helyszín: tiszaúvárosi strand - ott is előfordulok

Úgy hogy lehetőleg senki ne csináljon különprogramot arra a napra! :)

HELYSZÍN:

Budapest, Kopaszi gát, Lágymányosi öböl

MEGKÖZELÍTÉS:

Autóval: északi irányból a Budai Alsó-rakparton vagy pedig a Műegyetem rkp. - Pázmány Péter sétány útvonalon. Déli irányból a Budafoki út - Dombóvári út útvonalon.

Tömegközlekedéssel: 103-as és Info buszokkal, az Infopark megállónál. 

Térkép - klikk ide

MÁJUS 24., VASÁRNAP
 

Duatlon Európa-Bajnokság - (Age-Group 18-39)  
09:00

eredményhirdetés, záróünnepség                                19:30

---

Triatlon versenymez:

A másik dolog az, hogy kész lett az a tratlonmez amit még anno közösen kezdtünk el tervezni.

Ilyen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2009.05.14

EDZÉS:

Kicsit belecsaptam a lecsóba az elmúlt 3 napban

Bringa+futás edzések (bringa->futás->bringa sorrendben)

Kedd:       5 óra
Szerda:    3,5 óra
Csütörtök: 3,5-4 óra

Holnap lehet hogy pihizek egy kicsit, meglátjuk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr331118792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2009.05.17. 22:49:59

Már sajnos csináltak nekem különprogramot, de azért lélekben szurkolni fogok!
(márciusban még felmerült, hogy én is indulok ezen, de időhiány miatt nem vállaltam be, majd jövőre a VB-n!)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.05.18. 00:18:02

Ez jó, az első verseny jövőre egyből VB ;)

Nem lenne kispálya! 8')

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2009.05.23. 17:11:05

Én sem fogok felérni rá... mindenesetre keményen told, főleg a végén!
süti beállítások módosítása