Mostanában a futásra van helyezve a hangsúly és a montizásra... ezt már írtam.

Ma egy olyan napom volt, hogy 3/4 4-kor elindultam montival BP külső részéről, a blaháig, utána majdnem a hősök teréig, rohangásztam a városban, becseréltem a neoprem ruhát eggyel kisebb méretre mert egy icipicit nagy volt. Utána végig a hungárián, át a lágymányosin.

Benéztem a BEAC futó edzésre (és persze csináltam is)  amit a tavalyi Nagyatádi 3. helyezett ironman (Kis Gyula) tartott!

Majd még természetesen haza is mentem bringával, miután megittam 1,5 litert, de addigra már szemerkélt az eső.

Mire hazaértem 9 óra volt.

Ezt így egyfolytában nyomtam ma 3/4 4 -től 9-ig.

Az több mint 5 óra ;)

 

Szerző: WITCH

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr131118187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2009.05.14. 17:31:25

Mindig javaslunk egymásnak dolgokat... Én azt javaslom, hogy menj egy pár 100, 120, 150 km-es bringát, mert hiába tekergőzöl a városban 5 órán keresztül a montival meg-megállva, az nem ugyanaz, mint nekiindulni és 3-4-5 órán keresztül megállás nélkül gyűjteni a km-eket, gyakorolni a kajálást, stb...

Persze nem kötelező megfogadni :)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2009.05.14. 22:29:19

@myke6969: Abszolút egyetértek, sőt én még nyomnék egy 200-220 km körülit is a helyetekben a verseny előtt (egy Balaton kör ideális, vagy x db Velencei tó kör, aminek darabja 28 km, esetleg egy Kékes-tető oda-vissza Bp.-ről). 3-4 óra tekerés felett már nem a keringési rendszer a szűk keresztmetszet, hanem az elgyötört izmok, lezsibbadt fenék, csuklók... ezt is szokni kell.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.05.15. 23:03:39

1. - Egyelőre a futás az első számú prioritás. Kb olyan mélyről jövök mint myke a víz alól :)

2. - 2,5 éves koromtól bringázok, eléggé fekszik. Erre vagyok szocializálva :)

3. - Azért városban nyomom mert próbálom kímélni a versenybingát, másrészt jó dolog hogy a futóedzés előtt és után is van még legalább kb. 1-1 óra bringa. És az idő sem megy el vele feleslegesen mert autóval - motorral se lenne sokkal kevesebb.

Lesz két verseny: a duatlon EB, és a tiszaújvárosi csapatverseny, na addíg tuti ez a kombó fog meni.

Ha ezeknek vége, akkor még úszok egy kicsit mert még van pár alkalom a bérletemből, és mehet a hosszú távú bringa is végre, de a futás mindig prioritás marad.

Na ez van. :)

Most jelenleg 7,5 km/h az a tempó amivel "kifutok a világból", szeretném ezt felvinni 8,5-9,5-re... :)

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2009.05.16. 16:41:21

fel fog az menni 9.5kmh ig, az biztos! Egyébként tényleg jó a kettőt kombinálni én is észrevettem, hogy nagyon jól bemelegszik az ember a bringán a futáshoz... Azért heti egy hosszú (100+) bringát szerintem menj, a futólábaidnak is kell a regeneráció, nekem pl ez tetszik legjobban a triatlonban, hogy amíg az egyik sport izmai pihennek a többit lehet büntetni! :)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.05.16. 22:03:58

Egyébként holnap megyek egy 100-120 km-es kört + kb 2 x 20km-t a városon belül.

Sum: 140-160 km

Elég lesz? :)