A videó megpróbálja visszaadni a befutó hangulatát. Aki nem volt ott, annak ezért érdemes megnéznie, aki pedig ott volt, annak azért...

 

Ja, igen: ha valami érdekeset szeretnétek olvasni, nézzetek szét a tenyezo.hu-n is!

+ Like-oljátok, meg minden... :) 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr823275987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ernestina 2011.10.04. 10:17:54

Jaj, köszönöm!!! Utólagos engedelmeddel belinkeltem a facebookra.
Külön köszönet azért, hogy láthattam befutni örök szerelmemet, Dezső Sanyit :-)

laciii79 2011.10.05. 18:42:38

Olvastam az indexes cikket, nagyon jó. Mármint a cikk, nem maga a tény... Lájkoltam, megosztottam. :-)
süti beállítások módosítása