Kihagytam a futóversenyt

2010.03.15. 11:09

Valahogy mostanában (kb egy hete) teljesen plötynek érzem magam.

OK, persze elúszogatom a másfél óra/4 kilis etapokat, és annyira nem is fárasztanak le az ilyen edzések, de valahogy nem igazán érzem jól magam.

Fogalmam nincs, volt 2 fejfájásom is egy héten belül (amúgy évekig nem szokott lenni), most már megint jobb.. de elég gyengének érzem magam - pont ezért nem mentem a futóversenyre sem..

Fogalmam nincs mitől van ez... Tavaszi fáradság? Elkaptam valamit, ami már félig átment rajtam?

Valakinek valami tippje?

Lehet hogy el kellene mennem egy vitamin szint mérésre, ahol tudnak B12-t is mérni, és minden mást is.

De ez elég spéci, és nem tudom hogy Magyarországon van e egyáltalán ilyen...

Kropkó szerint ő csak az év pár napján vasember, amúgy "bádogember", na én most ezen a héten ugyanezt érzem... sőt! 8D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr461840743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bloom77 2010.03.15. 15:37:46

A múltkor azért kérdeztem, hogy nincs-e vitamin tipped, mert én is így éreztem magam. Minden megmagyarázhatatlan előzmény nélkül, mint akinek leszívták az energiáját....én arra fogtam, hogy hosszú a tél..nem süt a nap és nem a megfelelő vitamint eszem. Váltottam vitamint, és kezd múlni....hogy ez placebo hatás-e azt nem tudom......de néha nem árt a változatosság.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.03.15. 19:14:16

Valami hasonlót érzek én is, de azt gondolom, hogy a tavasz, ill. a napsütés helyretesz mindent. Már csak 1-2 nap. Szerintem ne emészd magad ezen egyenlőre, majd csak 1 hónap múlva, ha nem változik, de fog.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2010.03.15. 22:04:09

Nem vagy egyedül, én az utóbbi négy napban úgy éreztem magam, mint akit agyonvertek! A vasárnapi hosszú futást hétfőn este 7-kor voltam képes megcsinálni...Szerintem az időtől van.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.03.16. 00:41:24

Úgy látom akkor nem vagyok egyedül.

Volt olyan pl. hogy az úszást másfél nappal el kellett tolnom mostanában, mert reggel ébredéskor egy pirosan villogó NEM szót láttam a fejemben, amikor átvillant a fejemen hogy tényleg, reggelre úszást terveztem.. 8D

De ugyanez volt ma reggel is, csak épp a futóversennyel.

Megnyugtató hogy mindenki más is dögrováson van, nem csak én. Persze myke kivételével - nem tudom mit szív, hogy ennyire pörög 8D

ernestina 2010.03.16. 10:23:32

Mostanában én is sokat alkudozom magammal, aztán rájövök hogy felesleges emergiapazarlás. Szóval beöltözök sportosba, és még elteszek-veszek a lakásban egy órácskát. Aztán egyszer csak megszólal a GONG, na akkor gyorsan el kell indulni, utána már minden a helyére kerül.

ernestina 2010.03.16. 16:47:59

@WITCH: Na, ez neked való: Április 17-én Cetrend az Atádok legnagyobbikának 25 m-es medencéjében. lásd ex-rainman nyitóoldal.
süti beállítások módosítása