Uuu :)

Tényleg, itt van a kezember a Dave Scott "Triathlon Training" könyve!

(Amazon-ról amcsi, 21 $ volt szállítással együtt! Full Angol nyelvű - tökmindegy!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vadi új nyomás!

Akkor írta amikor már 5x-ös hawaii bajnok volt, a 6. előtt!

Kur*a jó!!!!

Tegnap elmentem vacsizni a nyugatinál lévő volt don pepe pizzériába (nagyon jó, átalakították!) benéztem a mellette lévő Alexandra könyvesboltba, ott láttam egy újabb Lance Armstrong könyvet is!

Az edzője írta - FANTASZTIKUS az is!

Carmichael, Chris;  Armstrong, Lance
CSÚCSFORMÁBAN:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÍME

 

Van egy régebbi könyve is (ezt már reklámoztam):

Carmichael, Chris;  Armstrong, Lance
A Lance Armstrong edzésprogram:

















ÍME

(Helyben az Alexandrában érdemes megvenni a nyugatinál 2100 ft helyett 699 - azt hiszem!)

Király! ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr631830936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2010.03.12. 07:19:23

Köszi a tippeket! Scott könyvét megnéztem az Amazonon. Azt írják róla a véleményekben hogy jó, de nem kezdőknek való olvasmány, úgyhogy végül nem vettem meg (majd Te úgyis beszámolsz róla mit ír!:)) Viszont bepakoltam másik négyet a kosárba - benne van a Total Immersion, állítólag úszásban ez a "Szent Grál", erre nagyon kiváncsi vagyok.
Most azt kezdtem el olvasni amit Tőled töltöttünk le...
Az alsó Lance könyv megvan, ezt én is ajánlom mindenkinek!

ernestina 2010.03.12. 10:13:24

A két Lance könyv részben fedi egymást, de ettől függetlenül érdemes megvenni. Én minden könyvvel úgy vagyok, ha csak egyetlen jó/hasznos/elgondolkodtató mondat is szerepel benne, akkor már megérte. Ezekben pedig hasznos tanácsok, ötletek tömkelege van.

oregbaka 2010.03.12. 23:01:56

Reszemrol is koszonet. Ma megrendeltettem oket es nahany nap alatt magkapom remelhrtoleg.
süti beállítások módosítása