Nagyon jó, és külön öröm, hogy valami csoda folytán úgy nyomom az úszást mint a tavalyi csúcsformámban, a cetrend után.

Ma reggel is majdnem teljesen lenyomtam az egész IM úszástávot, ment mint az... :)

Tippek:

- Simán lehet vékony (1-2mm-es), rövid neoprénben (Tudom Viktor, nem neo_prém_! ;) úszni reggel. A vízben nem is látszik, és a amúgy a kutya nem foglalkozik vele.

Ennek több előnye is van:

1. Nem fázol az elején amikor belemész (pár perc után amúgy se fáznál a mozgás miatt, de azért nem mindegy hogy milyen lelkiállapotban mész bele reggel vagy kelsz fel úszás előtt ;)

2. A legtöbb verseny (nekem legalábbis) pont neoprénes verseny volt, szóval nem árt ha úgy is edzel ahogyan versenyzel.

3. Az első pont miatt tiszta élvezet lesz a kora reggeli úszás, és alig várod majd..

Ide kapcsolódik egy ingyenreklám, ugyanis a neoprén ruhák elég húzós árban vannak.

(adott esetben 90-160 Ezer... 8D)

No, de simán van olyan ruhák a Camaro-tól ami (minimum!) a 90%-át tudja a méregdrága ruhák 'tudásának'.

Itt van pl a rövid, 2mm-es:

(bőven elég Nagyatádra, és könnyebb benne úszni mint egy full-ban)

ÍME

(tapasztalatból mondom: szerintem nagyon jó!)

A barátnődnek pedig egy neoprén kis csinos úszóruha ajándékba, ár/teljesítmény szempontjából ingyen van:

ÍME

Itt van az összes triatlon ruhájuk:

KLIKK

Egyéb:

KLIKK

pl. fél mm-es neoprén csini kis dressz fázós csajoknak...

Ennyi.

 

Ja, szerintem a Triatlon VB-re szerintem veszek egy ilyet is, a rövid mellé:

KLIKK

 

És ha már itt tartunk: Füldugó úszáshoz, motorozáshoz, alváshoz, koncertre (teljesen egyénileg készítik el - a saját füledre!) A képen a jobb felső az ami nekem van.

KLIKK

 

Remélem hasznos volt... :)

 

Mondtam már hogy imádok reggel úszni?

8D

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr581812663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ernestina 2010.03.16. 14:17:07

Szia! Nekem van egy 1xhasznált hosszú ujjú-hosszú szárú IM Strealth neoprénem, eladó, ha érdekel. A lényeg viszont az, hogy nézegettem a belinkelt oldalt, én is inkább egy rövid neoprénben gondolkodom. Ám nem szeretek látatlanban rendelni, van vajon Bp.-en olyan bolt, ahol mindezek megtapinthatóak, szagolhatóak? A weboldalon az "üzlet" címszó alatt van egy kép, de se cím, se kontakt, semmi.

ernestina 2010.03.19. 10:28:27

jajaja itt vagyok, elnézést!
A Bajza u. 1. alatt van a bolt, még nem értem oda. A megadott számon előfizető nem kapcsolható:(
A békamez 165-175 cm-es, 55-70 kg-os emberkének jó. Szóval szerintem passzolna rád. Képet teszek fel ide:
picasaweb.google.hu/fisliedit/WITCHNekSzeretettel?feat=directlink

ernestina 2010.03.19. 14:35:07

Gondolom láttad a Cetrend invitálást az IM oldalon. Tervezed, hogy részt veszel?

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.03.19. 18:53:06

@ernestina:

Még nem tudom megyek e cetrendre.

Van amikor egy edzésen majdnem leúszom a cetrend felét, szóval belefér...
süti beállítások módosítása