Két első triatlon szarvacska - ez nagyon ott van!

Probaként felraktam, de ez tűnik a triatlonos időszakom egyik legjobb kiegésztőjének - gyakorlatilag tökéletes ergonómiája van, egyszerűen hihetetlen!!!

Annyira jól fekszik az aerobarhoz, hogy kb 10 perc kellett mire feldolgoztam az élményt :)

Egész jó.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Holnaptól edzőtábor. Egy hét. Utána hétfőtől munka.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr651253434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2009.07.18. 23:09:29

Ehhh...Én is így voltam LEGOzáskor, mindig minden alkatrészt fel akartam használni!:).
Bukásnál kicsit veszélyesnek tűnik, lehet, hogy Gyula holnap leszedeti...
Bár ha lesz frissítőembered Atádon, két fél kürtőskalácsot pont rá tud dobni! :))
Csak vicc volt, biztos jó!
Jó szórakozást holnaptól!!! Ha lesz neted tedd fel az edzéseket a naplódba vagy ide!
süti beállítások módosítása