Mai bringa

2009.07.05. 23:53

A mai bringaedzés 'fincsi' kategóriás lett, szóval a blogra is felkerül...

Összesen olyan 3,5 óra volt, majdnem 100 km de ebből az érdemleges rész:

  • 3 óra 3 perc - 90 km - 29,4 km/h-s átlag, végig 100-as fordulaton pörgetve.

Ez egy középtávú triatlon bringa szimulációja kb 130-as átlagpulzussal.

Gyakorlatilag egyenesekben olyan 32-36 között mentem. Nagyon jól ment, 70-80 km után is nyugodtan fel tudtam hajrázni 38-40 km/h-ra...

Fogyasztás:

2 enegriagél + 1 liter izotoniás ital + 1 liter víz. Elég meleg volt, kb 32 fokban indultam, de elég kellemesnek éreztem.

Anyatermészet:

Kb 4x iszonyatosan eláztam az eső miatt, de mivel toltam neki nem is igazán jött át az eső hatása, felfogató volt egy fajta "frissítésként" is.

Összefoglalás:

A könyöklő miatt egy picit érzem a csuklómat, legközelebb nem feszítem le.

Egyébként semmi nem fáj, izomlázam nincs, stb.. Biztató.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr141228818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2009.07.06. 10:38:23

Ez szép, gratula! Főleg ilyen pulzussal!

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2009.07.06. 10:42:45

Szerintem is szép! Ebből így még középtávon elég jó eredmény születhet.
süti beállítások módosítása