- A triatlon a LOGISZTIKUSOK sportja.

Ezt már sokan elmondták, de csak megerősíteni tudom.

Hihetetlen mennyiségű, apróbb, közepes, és nagy méretű dolgot kell vinni a versenyekre, és akkor még a beszerzésről, szerelésről, edzésről, időgazdálkodásról, stb. még nem is beszéltem. Mindig mindennek ott kell lennie, úgy, olyan formában, akkor, és addig amíg kell.

Elég ha a depóba nem rakod be a futócipőd, máris ott a baj :') Komolyra fordítva a témát: valami mindig otthon marad, még ha 15x ellenőriztem is...

Kropkó Péter sem véletlenül vezetett több oldalas listát a versenyekre szükséges cuccokról, szinte lehetetlen fejben tartani...

Durva... :)

Nem szeretek elveszni a részletekben, de itt vagy foglalkozol velük, vagy elveszel bennük... Kimaradni lehetetlen...

A triatlon néha, számomra úgy tűnik hogy :

35% logisztika, 20% akarat, 15% kaja-ivás-pihenés, 15% edzés... 15% ismeretlen.

8')

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr671223245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perge 2009.07.03. 08:47:46

Szerintem: (és hosszú távokra)
logisztika: 25 %
akarat: 30 %
kaja-pia-pihenés: 15 %
edzés: 30 %

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.07.03. 09:10:52

25-30-15-30
az majdnem
35-20-15-15, mert ha a 15 ismeretlent is berakom az edzéshez akkor már:
35-20-15-30 :)

Egy biztos: logisztikai véna is kell hozzá! Mert amúgy kész lesz az ember a cuccok állandó keresgélésétől..

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2009.07.03. 12:17:02

@perge: Szerintem is fontos része a logisztika ennek az egésznek (már sokszor írtam én is), de azért nagyon túlbecsülitek, az ismeretlennek pedig szerintem genetikai adottságot vagy a sportmúltat tekinthetjük. Szerintem %-ban:

5% logisztika
25% adottság
30% edzésmunka
15% elhivatottság/akarat
25% kaja, pihenés

Este, amikor már sokszor fáradt vagyok lusta szoktam lenni összekészíteni a cuccom pl egy bringa+futás+munka kombóra, amit hajnalban kezdek. Ilyenkor nagyon el tud csúszni a reggel, akár 30-40 perc is mindent összeszedni. brrrr

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.07.03. 12:56:45

Logisztika:
szerintem is legálább 25% - ez a minimum.

A 15%-os elhivatottság/akarat pedig, ne haragudj de nevetséges! :)

Főleg annak a fényében hogy Kropesz annyit mondott az ironmanről mint 51x-es ironman hogy "Amire rájöttem ennyi idő alatt az az, hogy IM fejben dől el... csak fejben. Közületek itt, a következő IM-et ha akarja (nem a mostanit, hanem ami jövőre lesz) bárki meg tudná csinálni."

A 25% adottság és 30% edzés is távol van a realitásoktól, csak nézz rá a három gyerekes, családos ultrás bajnok tanárnőkre...


Akkor már inkább a perge verzióját(becslését) választom.

Az utolsó mondatoddal mondjuk eleve lövöd az 5%-os véleményed ;)

+30-40 perc összszedni mindent??? ;))
Hát mi az ha nem durva logisztika?

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.07.03. 13:03:19

Szerintem minden IM-es kicsit népmesei hős is egyben... :)

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2009.07.03. 15:07:08

@WITCH: :DD Ok, mi ritkán értünk egyet :), de ettől színes a világ.

Csomor Erika szerint az IM nem fejben dől el, csak összedőlni szokott ott (is), ezzel jobban egyet tudok érteni.
A 25% adottságot azt genetikai adottságként értettem ez meglehet bárkiben, függetlenül a gyermekei számától.

Nekem 30 percet készülni egy 3 órás edzésre + 8 óra munkára, akárhogy is számolom 4,5% :)))))))))

Egy a lényeg csináljuk meg! Utána csak nevetni fogunk a hülye számainkon....

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2009.07.03. 19:58:00

@perge:
Edzés nélkül megvan a 70% ?
Miért nem szóltatok előbb, így én is indultam volna !!! :))
süti beállítások módosítása