A bringa kipróbálása

2009.02.06. 15:55

Ma kipróbáltam a bringát. Másfél órát nyomtam vele, és annyira új a kerék csapágyozása és úgy minden más, hogy a tekerés végére 2-3x jobban forgott a kerék ha kézzel megtekertem, mint induláskor, szóval kezd bejáratódni.

Ráraktam a triatlon kormányt is, (majd berakok képet róla) [SZERK: (2009_02_06: most berakom] így nagyon jó fekvése van a bringának.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

132-es pulzussal szinte a világból ki tudnék vele menni úgy érzem, a másfél óra után még teljesen friss voltam.

Hétfőn(amikor hosszú bringaedzésem lesz) tudok majd mondani konkrétumokat is (távolság, átlagsebesség, pedálfordulat, stb..) - ha normális idő lesz.

Komolyan mondom (főleg a tavalyi alapozás miatt) most már az úszás és a bringa része egész jól megy, ha jövő héten lenne a verseny ezt a kettőt(érzésem szerint) meg tudnám csinálni! (3,8 km úszás, 180 km bringa)

- Bár hozzátartozik a témához hogy régebben rengeteget bringáztam, ez nagy segítség.

Összefoglalva... a jelenlegi legnagyobb feladatom (úgy néz ki)a triatlon marathoni futás része. ,)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://witch-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr86926793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2009.02.06. 16:29:02

Kíváncsi vagyok az átlagsebességre, amit mész vele! Még semmilyen módon nem vagy rögzítve a pedálhoz (klipsz vagy spd)?

Neked mennyire jön be a könyöklő? Nekem sajnos nem igazán... Úgy érzem, hogy sokkal jobban terheli a combomat úgy a tekerés.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.02.06. 19:51:52

Nekem egy kimondottan _nagy_ méretű és hihetetlenül masszív könyöklőm van. Lehet hogy (majd lefényképezem) Olyan hogy 'u' alakban végződik, és full párnázott, a könyöknél is. Nagyon erősen lehet szorítani, és nagyon kényelmes.

Most simán normál pedál van, amin van egy klipszszerű adapter amibe bele kell bújni, és kibújni.

Nekem edzésre tökéletes. És abban a cipőben mehetek amiben akarok...

Mindenesetre van egy SPD-s cipőm is, de azt lehet hogy csak versenyre fogom bevetni,(+spd pedál) és előtte úgy pár héttel.

Jut eszembe, a Kaszó duatlonra is megyek, te?

És talán a szigeti triatlonra is, de ez utóbbi még nem biztos.

Ja, és a sportkórházben bejelentkeztem sportorvosira a licensz-hez, mert már úgy akarom a kaszó duatlont is csinalni hogy beleszámítson az országos OB eredményébe.

Egyesület terén pedig a 'vasemberek klubja'-ba igazolok.

Más:

Ami gáz, ha sokszor felnézek hajtás közben akkor egy óra után kezd beállni a nyakam, lehet hogy felrakok egy tükröt ;)

Nekem nem terheli nagyon a combomat, a bringa váza rövidebb mint általában szokott lenni, és talán e miatt kényelmesebb.

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2009.02.09. 15:32:59

Akkor jó Neked. Lehet, hogy az én gépem felső csőhossza túl hosszú a könyökléshez...

Ezeket a versenyeket honnan nézted ki? Lehet, hogy van olyan, amire elmennék.

Licensznek én sok értelmét nem látom... nekem ez önmagammal való küzdelemről fog szólni.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.02.10. 00:37:41

www.triorfu.hu

"Úja indul az eXtreme Tour !

2009 - ben is az Orfűi eXtreme Duatlon az eXtreme Tour 2009 első állomása !

Tervezett állomások:

Orfű, Zánka, Nagyatád és bónuszként: Kékes csúcsfutás"

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2009.02.12. 16:23:19

Hali!

Mentél már hosszabbat az új gépeddel?
Adatok? Átlagpulzus vs. átlagsebesség?

süti beállítások módosítása